Metodologia B-learning

L’aparició de les noves tecnologies ha fet evolucionar el concepte formació, creant noves maneres d’aprenentatge.

Actualment hi ha present una gran varietat de conceptes pel que fa a la formació a distància que pot fer que ens confonguem.

La metodologia B-learning és aquella que combina l’autoaprenentatge, però amb el punt diferencial i presencial de la tutorització.

B –learning o Blended Learning,  significa aprenentatge combinat i com bé es defineix a l’espai web de gencat, és un sistema d’aprenentatge híbrid que combina classes presencials amb classes i activitats virtuals. L’aprenentatge semipresencial no és un concepte nou, la novetat està en què amb el “B-Learning” no hi ha un desequilibri tan gran com fins ara entre el nombre d’hores presencials i el d’hores virtuals, ja que la major part de la formació es desenvolupa a distància o en línia. Un dels avantatges d’aquest sistema és que es potencia el ritme de treball de l’alumne i es disminueix l’índex d’abandonaments del curs”.

Per tant, la formació B-learning recull el millor de l’autoaprenentage a través de la xarxa (Internet) amb el recolzament presencial d’un professor.

La modalitat B-learning té uns bons resultats gràcies a la flexibilitat i eficàcia que ofereix, ja que és el mateix alumne qui es marca els seus tempos i ritmes i és qui decideix on, què i quan ho fa, amb el reconeixement i la proximitat d’un professional.

Cal remarcar que un aprenentatge que engloba un enfocament combinat, facilita l’atenció cap a tota mena de necessitats, sent molt més fàcil adaptar-se al ritme i a les exigències de cada alumne.

 

Quina durada té un curs B-learning?

Un curs en modalitat Blended Learning té una durada de dos mesos, començant a comptar des del dia que reps tot el material juntament amb el mail de benvinguda.

 

De quins materials disposa?

Un curs de NOVACADÈMIA en modalitat B-learning consta de:

  • Student’s book. És un document en format pdf que treballa tot el marc teòric com per exemple el lèxic i la gramàtica de la llengua i el nivell escollits.

sense-titol

  • Workbook. Document en pdf que consisteix en una sèrie d’activitats i exercicis, tant d’autoavaluació com avaluables pel professor que valoren l’aprenentatge i l’evolució de l’alumne envers l’Students book.

2

  • Materials extres. Són una sèrie de materials, enllaços, listenings, etc, publicats i compartits en un espai virtual, que tenen com a objectiu millorar i enriquir l’aprenentatge de l’alumne.

 

Si vols veure com és el material dels cursos B-learning de NOVACADÈMIA, sol·licita una mostra a través d’aquest correu electrònic: b-learning@novacademia.cat

3

 

9

 

A qui es dirigeix?

Els cursos de modalitat B-learning de NOVACADÈMIA tenen una alta capacitat d’adaptació i per aquest motiu són igualment vàlids tant per a particulars com per a empreses.

Pel que fa a l’anglès tant si ets un particular com un professional, trobaràs certificacions oficials que bé a nivell d’estudis com a nivell corporatiu, puguis necessitar.

Amb la modalitat B-learning de NOVACADÈMIA et garantim qualitat, adaptabilitatflexibilitat i resultats.

 

Avantatges de la formació B-learning

L’aprenentatge combinat o Blended Learning és ideal per a atendre a diverses necessitats tant professionals com personals, que es puguin presentar.

Amb aquesta modalitat formativa s’ofereix als alumnes avantatges com:

– No dependre d’una sola font i lloc d’informació per tal de formar-se, com és assistir a classe. Amb aquesta metodologia l’alumne pot trobar la informació d’altres maneres, a altres llocs, fomentant l’aprenentatge al seu propi ritme i augmentant la seva autonomiamotivació i retenció dels coneixements.

– Enfocar la motivació de l’alumne cap a un objectiu, sempre guiat i assessorat per professionals experts.

Desenvolupar les capacitats d’aprenentatge mitjançant les noves tecnologies. El treball combinat dóna la possibilitat de desenvolupar les seves capacitats de diverses maneres, ja que es poden incloure gran varietat de materials totalment diferents i dinàmics per tal de què l’alumne rebi informació i aprengui.

– Afavoreix que els alumnes puguin treballar i enviar el contingut al professor durant qualsevol moment del dia, d’acord amb els seus temps de treball. Amb aquesta modalitat és l’alumne qui decideix què i quan, fent que la seva font d’informació estigui oberta les 24 hores del dia, els 7 dies a la setmana; seguint filosofia 24/7.

 

home-1397304_960_720

 

novacademia_logo_negre

 

 

 

 

Per a més informació dirigeix-te a:

b-learning@novacademia.cat

0 demana-la al nostre formulari