La importància del feedback- Política de qualitat

Quan queden pocs dies per a donar per a acabat el curs 2015-2016 a NOVACADÈMIA (31 d’agost), volem compartir amb vosaltres la valoració que han fet dels nostres serveis i productes els alumnes i les famílies que han participat a l’enquesta online que vam penjar a les xarxes i que vam compartir per correu electrònic al mes de juny.

El feedback dels alumnes i famílies és sumament important per a anar definint amb més precisió el servei i per a incoporar aquelles millores que gràcies al contacte constant amb l’alumne anem identificant.

Més del 75% dels participants han valorat amb una nota notable-excel·lent l’acompliment de les seves expectatives, atorgant en el 90% dels casos una nota molt alta a l’organització de l’activitat i la implicació del professorat.

Gairebé el 89% dels alumnes han valorat tanmateix de manera molt positiva el servei i assesoraments rebuts des del departament d’Atenció a l’Alumne.

I un 87% han donat una alta puntuació a l’eficiència comunicativa de NOVACADÈMIA, als diferents canals que hem engegat per a comunicar, donar a conèixer activitats i sobretot, proveïr informació de qualitat i d’interès pels nostres seguidors.

Agraïm la vostra participació i seguim treballant per a oferir-vos millors serveis i productes curs rere curs.

EQUIP NOVACADÈMIA

Sobre l'autor

Contesta

*

captcha *