logoCo

ATENCIÓ AL CLIENT I FIDELITZACIÓ

MON

NOVACADÈMIA Serveis Formatius S.L. Tots els drets reservats

L’àmplia oferta de productes o serveis similars als que nosaltres oferim, ens obliga a orientar-nos de manera molt específica a un públic objectiu al qual poder satisfer.

La orientació dels nostres productes o serveis a un o més públics suposa un esforç constant i continuat i és una eficient eina per a les empreses.

Transformar els clients en partners és l’objectiu principal de totes les organitzacions , però no és una tasca senzilla ni tampoc existeix un manual que expliqui com fer-ho en cada sector, mercat ni empresa. Apart la dificultat principal és que cada client de la nostra companyia té unes raons de compra diferents dels altres i només podrem fidelitzar-los si les identifiquem i aprenem a satisfer-les.

HC_1

Els programes formatius que s’inclouen en el mòdul d’Atenció al Client i Fidelització reuneixen una sèrie de coneixements teòrics i pràctics molts importants per aquells que dins l’empresa mantenen la relació amb el client, tant els comercials, com els administratius, el personal de magatzem, comptabilitat , etc.

Oferim cursos sobre la psicologia de la venda, les raons de compra, els tipus de comprador, com resoldre les objeccions, com identificar les necessitats, i també com dissenyar programes de fidelització , com segmentar i classificar la cartera per a fer-li un correcte seguiment, com planificar accions de comunicació , etc.

Totes les accions formatives es poden adaptar en durada i estructuració dels continguts a cada empresa , en funció del perfils dels participants i de la seva posició dins l’organització, del sector o mercat en el que desenvolupi la seva activitat i als objectius que es plantegin assolir.

Es treballa sempre amb situacions que simulen escenaris reals , fins i tot en molts casos, és la pròpia empresa qui ens demana que l’acció giri al voltant d’un tipus de client concret per a poder analitzar oportunitats de millora i formar el seu equip per a millorar determinades situacions de risc, o simplement per a afrontar nous reptes comercials que exigeixen d’uns canvis en la gestió de la cartera.

Són cursos altrament molt recomanables per a estratègies de creixement o expansió a nous mercats , on els objectius són ambiciosos i les empreses necessiten que el seu equip guanyi en eficiència i metodologia per a poder assolir-los.

Alguna de les accions formatives incloses en aquest bloc formatiu són:

  • Psicologia de la venda
  • Tipologia de clients
  • Rols en el procés de compra
  • Com es superen les objeccions
  • La fórmula del valor
  • Estratègies de fidelització
  • Segmentació de la cartera
  • Penetració de la cartera
  • ...

Fidel_2

Tots els nostres cursos d’Atenció al Client i Fidelització poden ser bonificats a través dels crèdits formatius de la Fundación Tripartita. NOVACADÈMIA Serveis Formatius S.L. és Entitat Organitzadora de Formació Bonificada , el que facilita als nostres clients corporatius la gestió de les seves bonificacions, i garanteix la màxima eficiència en l’aprofitament dels seus crèdits formatius.

Per a conèixer el teu crèdit formatiu, pots escriure’ns al mail corporate@novacademia.cat o posar-te en contacte amb el teu executiu comercial. Pots consultar el nostre catàleg virtual de formació bonificada , clicant aquí.

Si vols rebre un pressupost personalitzat sobre qualsevol acció formativa, pots posar-te en contacte amb nosaltres a través del teu executiu comercial o enviant-nos un mail a corporate@novacademia.cat.

En aquest formulari trobaràs la informació que necessitem per a preparar-te un projecte a mida.

Un gran nombre d’empreses ja confien en NOVACADÈMIA CORPORATE ® la seva formació. T’hi esperem!

NOVACADÈMIA CORPORATE ® és una marca registrada de NOVACADÈMIA Serveis Formatius S.L.